Opto je Vaš mobilni novčanik za beskontaktno plaćanje na vending automatima firme Intercaffe putem Bluetooth tehnologije. Da bi aplikacija pravilno funkcionisala, molimo Vas da uključite Bluetooth na svom mobilnom telefonu. Početna konekcija sa vending automatom se uspostavlja putem patentiranog svetlosnog koda, emitovanog sa ekrana Vašeg mobilnog telefona.

Instalacija

U slučaju da još uvek niste instalirali aplikaciju, to možete učiniti klikom na sledeći link:

Registracija

1. Na vrhu ekrana izaberite Srpski jezik, ukoliko Vam aplikacija već nije podešena.

2. Pritisnite dugme „Novi korisnik“ kako bi ste započeli proces registracije.
3. Na sledećem ekranu, popunite sva neophodna polja (Ime, Nadimak, Email, Lozinka i Ponovi lozinku). Lozinka mora da sadrži najmanje 8 karaktera.

Aplikacija Opto Vam je nakon uspešno unetih podataka poslala poruku na Vašu email adresu koju ste naveli prilikom registracije, kako bi ste potvrdili svoj nalog (ovaj korak može potrajati i nekoliko minuta, u zavisnosti od trenutne brzine servera).

4. Proverite svoju email poštu i potvrdite da ste vlasnik svog naloga klikom na dugme „Potvrdi nalog“ u mejlu koji ste dobili od kompanije Opto.
5. Vratite se u Opto aplikaciju, na početni ekran.
6. Ulogujte se sa Vašim podacima.
7. Na sledećem ekranu unesite datum rođenja OBAVEZNO odabirete „Valutu“ Srpski dinar i „Mesto boravka“ Srbija. Sačuvajte podatke.

8. Unesite promo kod RSYU24 (velikim slovima) i kliknite na dugme „Koristi promo kod“. Unosom koda omogućili ste da kupujete aplikacijom Opto na svim našim vending automatima.

Proces registracije je završen.

Dopuna kredita

Na ekranu možete videti Vaš trenutni balans (iznos kredita u mobilnom novčaniku). Dopunu novčanika izvršite na sledeći način:
1. Kliknite na ikonu šoljice

2. Prinesite telefon obeleženom Opto čitaču na vending automatu, ekranom okrenutim ka čitaču.

Telefon će početi da razmenjuje svetlosne signale sa Opto čitačem, kako bi uspostavio vezu.

3. Nakon zvučnog ili vibracionog signala sa telefona, pojaviće Vam se obaveštenje o uspešnoj ili neuspešnoj konekciji. U slučaju neuspešne konekcije, ponoviti postupak. Ukoliko ni nakon ponovljenog postupka niste uspeli da se konektujete, pozovite naš korisnički servis na broj telefona 060 66 777 88.

4. Ubacite novac u čitač papirnog novca na automatu.

Čistitamo! Izvršili ste uspešnu dopunu Vašeg mobilnog novčanika.

Kupovina artikala i plaćanje aplikacijom

Ukoliko imate kredita na Vašem balansu, kupovinu artikala izvršite na sledeći način:

1. Kliknite na ikonu šoljice

2. Prinesite telefon obeleženom Opto čitaču na vending automatu, ekranom okrenutim ka čitaču.

3. Telefon će početi da razmenjuje svetlosne signale sa Opto čitačem, kako bi uspostavio vezu.

Nakon zvučnog ili vibracionog signala sa telefona, pojaviće Vam se obaveštenje o uspešnoj ili neuspešnoj konekciji. U slučaju neuspešne konekcije, ponoviti postupak. Ukoliko ni nakon ponovljenog postupka niste uspeli da se konektujete, pozovite naš korisnički servis na broj telefona 060 66 777 88.

4. Izaberite artikal na vending automatu.

5. Preuzmite artikal na vending automatu.

6. Ukoliko želite da kupite još neki artikal kliknite na dugme „Nastavi kupovinu“. Ukoliko ste završili sa kupovinom, kliknite na dugme „Završi sesiju“.

Čistitamo! Izvršili ste uspešnu kupovinu.